En god eventplan bør inneholde:
- Budsjett
-
Timeplan
-
Stedsoversikt
-
Løyver/ Tilatelser
-
Forsikring
-
Interiør
-
Sikkerhet
-
Katering
-
Parkering
-
Deltakerhåndtering
-
Ansvarsfordeling
-
Invitasjonsplan
- Utgiftsposter
- Billettadministrasjon
Før så var dette håndtert i excel...
Før så var kanskje det enkle det beste, og man brukte forskjellige excel ark og lister til å krysse av gjøremål og ansvarsområder. Dette krever god oppfølging og god offline koordinasjonsevne. I dag så i vår mobile verden så går ting mye raskere og krever en helt annen type oppfølging.
Vår event planleggingsløsning gjør det enklere for deg...
Vårt system var allerede laget i år 2000, og fra da har vi finpusset og tilpasset systemet vårt rundt arrangementshåndtering. Dette har gjort at vårt system blir sett som en av de beste online påmeldingssystemer i Europa, og har spart arrangører mye tid ved å eliminere et par punkter som ikke trengs å administrers lenger.
Ta en titt på våre løsninger her for å ta en titt hvilken løsning som passer deg.
Jeg representerer Idrettsorganisasjon
Jeg representerer Bedrifter
Jeg representerer Offentlig sektor
Jeg representerer Digitalt byrå